akwa's FotoPage

By: khairul asmadi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Saturday, 5-Dec-2009 17:28 Email | Share | | Bookmark
aku kembali!!!!

Alhamdulillah...
setelah hampir 2 tahun aku xbukak pape dalam fotopages ni..skrg barula rasa nak bergiat balik.dalam masa 2 tahun ni macam2 la yang aku buat.
member2 pun anggap aku mcm dh xde minat nak tangkap2 gmbar lagi,padahal dh byk gmbar yg aku tangkap cume xde masa nak upload dalam fotopages jer..
tungguuuu.......


Monday, 19-Feb-2007 18:44 Email | Share | | Bookmark
ragam mereka

mandila dulu...
byk main2
entah..
View all 4 photos...
Alhamdulillah..skrg ni tamatla cuti sem,cuti 1 bulan xbuat pape pun sebenarnya..last2 mainla komputer..blaja2 edit gmbar..dah tibe masa tuk pegang buku balik,tgk2 muka pensyarah yg suka berleter walaupun aku tahu itu ilmu...maka bermulala edisi perang selama 4 bulan....



bila ditanya mengapa..mereka sahaja yang tahu..kite hanya mampu tersenyum...



kepala kambing ni..best..bile makan pasti nak lagi...hahaha



ni la anak tuan rumahku..sungguh alim & bakal menjadi pejuang islam di hari kemudian..umur baru 6 tahun..


Sunday, 18-Feb-2007 22:23 Email | Share | | Bookmark
Disebalik tabir

1 2 3 ....


bile tgk org main salji rase jugak nak main..akhirnya dapat main salji..inila org kate rezeki..hehehe..kami naik bas ramai2 pi ke satu kawasan yg dinamakan ajlun..kawasan tu berbukit,terpaksala naik bukit semata2 nak main..lebih kurang dalam 2jam setgh main..terus balik..kepenatan serta basah kuyup...tapi kami PUAS.!!!



Thursday, 1-Feb-2007 08:22 Email | Share | | Bookmark
haji 2006....

salam buat semua
kegkawan haj ;-)
try nak main2..
View all 15 photos...
hidup begitu indah seindah ciptaan...Alhamdulillah kaki ini dapat jua menjejak ke tanah suci mekah & madinah,first time sampai ke tanah suci mmg betul mengajar erti pengorbanan..sebab dah habiskan duit org tuaku yg tersayang..pengorbananmu xdapat kubalas didalam kehidupanku ini...trip yg best bersama2 GenG yg setia bersama..byk pengalam yg dapat...pernah naik atas bumbung bas masa kat arafah tuk cari tmpat tido..dgn angin pun sejuk & masa tu tgh pakai ihram...satu lagi yg best tido di tepi jalan dimina bertilamkan sejadah berselimutkan kain serban...



disinila kami berjuang bagi mencari sinar didalam hidup kami..perjalanan yang tiada hentinya..hehe..pengalaman tu yg paling penting..kata org..jika mahu mengenal sahabat,kenallah semasa kamu bermusafir dgn mereka..alhamdulillah..semua baik2 blake...



Akhirnya..ibadat haji yg julung kalinya ini dapat kubuat dgn sempurna tanpa sebarang kekacauan@bebanan yang besar..segalanya dan perjalanan kami pergi & balik selamat dibawah rahmat yang ESA...ALLAHU AKBAR!!!!



[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net